Drömliv - Lycklig på riktigt

Nu sätter jag mig och läser och sneglar på fotboll resten av dagen. Nu ska jag fortsätta med Drömliv- Lycklig på riktigt av Kajsa Ingemarsson & Karin Nordlander, som jag började på för ett tag sen. Inspiration i snygg förpackning! Såhär står det på baksidan:

"Vi är ämnade att leva lyckliga och vi besitter alla verktyg för att kunna vara det. Ändå upplever många av oss tillvaron som torftig och begränsad - fastän vi anar att livet kan vara så mycket mer.

Det är precis vad den här boken handlar om. Att låta livet bli så mycket mer.

I Drömliv ger vi näring åt själen, för det är där vi har vår verkliga kraft och potential. Med själen i förarsätet fylls livet med mening, glädje och magi.

Drömliv är inte bara inspiration för stunden. Boken erbjuder ett helt nytt förhållningssätt till livet och ger dig chansen att bli lycklig på riktigt.

Välkommen till ditt drömliv!"


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hej Maria, funderade över det översta inlägget om midsommar. Känner också lite så som på nyår, att man vill ha planer och inte känna sig utanför. Men eftersom att jag inte känner någon så är det ju ingens fel. Jag ska försöka tänka på det här när jag sitter helt själv på midsommar :P Tack



och jo mitt rum ser ganska fint ut, ska bara få in känslan av ett hem i det :) Min boksamling ja, älskar den :D gillar dina boktips också som du ger emellanåt, jag bara beställer nya hela tiden, haha vilka var det du kände igen?



Hade så bra! (och glad midsommar) Kramar

Postat av: Lesly Valencia

Hej Maria, funderade över det översta inlägget om midsommar. Känner också lite så som på nyår, att man vill ha planer och inte känna sig utanför. Men eftersom att jag inte känner någon så är det ju ingens fel. Jag ska försöka tänka på det här när jag sitter helt själv på midsommar :P Tack



och jo mitt rum ser ganska fint ut, ska bara få in känslan av ett hem i det :) Min boksamling ja, älskar den :D gillar dina boktips också som du ger emellanåt, jag bara beställer nya hela tiden, haha vilka var det du kände igen?



Hade så bra! (och glad midsommar) Kramar

2010-06-25 @ 00:49:35
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Lesly Valencia

Hej Maria, funderade över det översta inlägget om midsommar. Känner också lite så som på nyår, att man vill ha planer och inte känna sig utanför. Men eftersom att jag inte känner någon så är det ju ingens fel. Jag ska försöka tänka på det här när jag sitter helt själv på midsommar :P Tack



och jo mitt rum ser ganska fint ut, ska bara få in känslan av ett hem i det :) Min boksamling ja, älskar den :D gillar dina boktips också som du ger emellanåt, jag bara beställer nya hela tiden, haha vilka var det du kände igen?



Hade så bra! (och glad midsommar) Kramar

2010-06-25 @ 00:49:35
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: LinaH

Glad midsommar min kära vän :) många tankar till dig , du är guld värd min underbara vän kramar

2010-06-25 @ 09:09:57
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback