Kärlek!

Tänkte att jag bara måste skriva någonting nu när inspirationen flödar. Jag har haft en fantastisk morgon. Egentligen har jag inte gjort mer än att äta en frukt-frukost och yogat. Men det är känslan i mig som är fantastisk. Jag känner en livsenergi inom mig, trots att jag inte alls är särskilt pigg. Men jag har en ny, stark vilja att leva och uppleva allt som kommer komma i min väg. Uppleva allt utifrån det perspektiv jag nu har. Aldrig någonsin mer kompromissa med mig själv, bara vara den jag är. Det känns som att jag börjar se så klart på saker och ting, och det gör att jag aldrig mer kommer kunna låtsas vara någon annan, eller låtsas vara i en annan känsla än jag är, aldrig säga att något är okej när det inte är det. För då vet jag direkt att det inte är rätt mot mig själv. För mig har det varit svårt att hitta den jag är, jag har synat mig själv i sömmarna de senaste månaderna. Det är klart att jag alltid varit mig själv och alla mina nära och kära har såklart accepterat mig för den jag är, men jag har inte det. För någonting har fattats, och jag har hittat (en bit av) det nu. Jag har aldrig vågat vara så här ärlig mot mig själv som jag är nu. Jag kommer säkert upptäcka mer och mer om mig själv, än är jag inte helt klar (blir man någonsin det?), men det är en spännande resa. Synd bara att jag var tvungen att gå ner mig totalt innan jag kunde tillåta mig själv att bli den jag ska vara. Den jag är. Jag är så tacksam mot mina kära som låter mig gå igenom den här resan utan att döma mig, ni som alltid älskat mig oavsett, det betyder mycket att ni låter mig vara den jag är! Det är har gjort att jag själv äntligen kan låta mig vara den jag är. Jag älskar er så mycket! Kärlek /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback