Träningskläder

Idag packade jag upp kartongen med mina träningskläder efter helgens flyttande, satte på mig mina favoriter och kände energin bara av att ha dem på mig. Det finns inget jag trivs så bra i som träningskläder, det är jag helt enkelt, men jag har inte haft det på mig sen oktober. Så jag var bara tvungen att gå ut och gå. Provade att springa lite, lite, men benen sa snabbt ifrån. Det går en fin gräns mellan vad jag orkar och vad jag tvingar mig själv till för att jag vill för mycket. Jag får lättare och lättare att hitta den, men idag var jag nog alldeles för nära, eller till och med över. Det visar sig senare, om jag kollapsar på soffan resten av dagen. Men jag behövde den där promenaden, jag hade så mycket frustration som ville ut så jag trodde jag skulle spricka. Jag måste ha sett jävligt förbannad ut när jag gick. Men nu känns det bättre. Trött, men okej. Försöker acceptera att jag kanske blir tröttare ett tag nu. Då får det bli så.

Power!/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback