Utomhusyoga

Jag blev riktigt sugen på att yoga ute i trädgården, så det var precis vad jag gjorde idag. Det blev kanske inte riktigt samma fokus med massa ljud omkring mig, barn som tjoade och grannar som kanske såg. Men det var härligt ändå, och varmt! Nu ska jag bara se upp så jag inte lyckats få nån fästing. Dumma djur!

Imorgon åker vi ner till syster i Höganäs (utanför Helsingborg). 9 dagar ska vi vara där, och bara njuta av att vara tillsammans hela familjen. I augusti utökas vår lilla familj, då kommer jag åka så ofta jag kan. Det blir nog lite loppisar under veckan också, de bästa finns i Skåne!

Kärlek och sommar! /Maria

Den här vackra bilden bjuder jag på, mamma fick vara fotograf :)

Kommentarer
Postat av: Lina

va mysigt :) saknar dig kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback