Promenad i (vår)solen

Sitter och väntar på mamma, som jag ska ta en promenad med i solskenet. Vintersol är så vackert. Kände mig tillräckligt pigg för att orka gå en sväng. Mamma är också lite krasslig, så vi ska ta det lugnt. Bara njuta. Andas in den friska luften. Ta emot energi från den varma solen. Fokusera på allt som är bra, fint och fantastiskt.

Saknar min stackars hund som blivit opererad idag. Stackarn slog ut halva tanden, så nu har hon fått påfyllning. Ska skicka goda tankar till henne resten av dagen.

Jag och min älsklingstjej

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: hej! vad kul att du hittat till min blogg. visst är det som att en ridå dras tillbaka när man inser vad både mat, kosmetika etc innehåller? man känner sig grundlurad ner till tårna. desto bättre känns det dock när man "vaknar upp" och börjar göra aktiva val! haha det låter nästan som att jag är en sektledare... :P



ha det gott!

Postat av: Lina

kul att du börjat blogag igen vännen, saknar dig så och allt vi gått igenom. satt och kiakde på massa bilder på allt vi gjort och var tvungen att lägga dem på bloggen. Vilken underabr tid vi har haft och komemr att ha någon gång igen :) kramar

2010-03-10 @ 23:19:22
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback