Yoga och dans

I måndags var jag på en så kallad "tuning", eller mental kinesiologi. Jag jobbade med målbilden att bli frisk, och att ställa in nervsystemet på att jag redan vet hur jag ska bli det. Lotta, som ledde mig, sa att det märktes att jag redan visste mycket om mig själv. Jag fastnade på vissa saker, det visade sig till exempel att min kropp inte alls visste hur den skulle göra för att bli frisk. Men nu vet den. Men det var många andra saker som jag visste, som hon sa att många andra fastnar på, särskilt i min ålder. Och jag har ju jobbat länge med mig själv, även om det bara är en glimt av vad jag kommer göra under hela livet. Men jag vet vad jag vill och jag vet hur jag vill ha det... och det kanske inte alla 22- åringar gör. Så jag försöker glädjas åt det och fortsätter upptäcka nya saker om mig själv, varje dag.

Två saker jag vet att jag vill är att yoga mer och börja dansa! Och eftersom jag vet att jag vill bo i närheten av Helsingborg så har jag hittat två perfekta ställen för att göra dessa saker. Yoga vill jag göra hos
Yogiana och dansa vill jag göra på Wilsons Dance center. Två målbilder att nå... och det ska jag absolut göra! (och imorgon åker jag till kära Skåne).

Kärlek! /Maria


Bild från Yogiana studion. Ser himmelskt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback