En vän

Tack för idag Lina, du är verkligen en riktig vän! Det finns inte många som Lina, jag inser verkligen att jag har en vän jag vill behålla i henne. En vän man kan prata om allt med, som aldrig dömer en, som aldrig ställer krav. Det är en ovanlig lyx att ha i en vän. En sån vän som jag själv försöker vara. Och som jag hoppas att jag är.

Det har varit en riktigt underbar dag, den bästa för mig på länge. Jag yogade klockan 8 imorse! Helt otroligt, brukar aldrig vara pigg vid den tiden på morgonen. Sen har vädret gjort sitt till, och att träffa Lina. Nu ska jag verkligen bara slappa och njuta resten av kvällen.

Kärlek!/Maria

Kommentarer
Postat av: Lina H

du är absolut en lika bra vän om inte bättre kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback