Frustrerad, ja

Hallå! Idag känner jag mig så trött på alltihop, vill bara härifrån. Iväg. Hade en konstig dröm om någon från mitt förflutna, googlade lite på drömtydning och tolkade det som att det inte är personen i sig jag saknar, utan något som fanns i mitt liv vid den perioden. Och det var en period då allt var bra, livet lekte och det fanns inte så mycket bekymmer. En av de bästa tiderna i mitt liv helt enkelt. Men jag längtar inte tillbaka, ser bara framåt... det finns så mycket jag vill göra, så mycket att lära! Inte konstigt att man blir frustrerad när det känns som att man är fastlimmad på samma ställe. Ser ändå ganska ljust på framtiden, tror verkligen att allt kommer lösa sig. Så nu ska jag inte grubbla mer, det gör jag alldeles för mycket... Hejs/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback