Hälsans Tao

Jag känner mig verkligen mer positiv än på länge nu. Allt kommer ordna sig. Jag bara vet det. (Fast det bor ett uns av tvivel i mig, men jag låter det finnas där tills det försvinner av sig självt). Har samlat ihop lite livskraft nu på morgonen, blev precis som igår qigong, meditation och yoga. Nu ska jag ut i solen med en bok som jag haft väldigt länge (den var till och med kurslitteratur, men jag läste den aldrig). Den är superbra, jag fattar inte att jag inte läste den förut. Jag kanske inte var redo att ta den till mig, så kan det nog vara. Kärlek/Maria


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Åhh tack så mycket :)Jag är jätte glad :) Den boken håller jag också på läsa nu. Fast vi har den inte som kurslitteratur vilket jag tycker var konstigt. Har tillockmed hennes autograf i den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback