Dag 10 - nu händer det lite grejer

Nu kan jag berätta vad det var jag var så glad för förut. Jag fick ett uppdrag från tidningen OmYogaOm, att göra ett reportage om artisten och bikramyogaläraren Lotess. Så idag har jag varit inne i stan och intervjuat henne. Det gick jättebra och hon var supertrevlig! Nu har jag fått blodat tand! Det skulle verkligen vara underbart att skriva för hälsotidningar på heltid, kanske är det journalist jag ska bli ändå? Vi får se vart det här leder, jag låter livet leda mig, för då tror jag att jag kommer hamna rätt i slutändan. Tidningen kommer i december, jag lovar att jag säger till när den finns ute i butikerna! Som jag sa förut så verkar min energi infinna sig de dagar jag verkligen behöver den. Otroligt. Kärlek, kärlek! /Maria

Kommentarer
Postat av: Vera

Åh, vad spännande! Ser fram emot att läsa den! GRATTIS! Go with the flow!

Postat av: Lina H

vad kul för dig :) är så stolt att vara din vän kramar

2010-09-08 @ 23:50:43
URL: http://misstyndero.blogg.se/
Postat av: Lesly Valencia

Vad roligt att det gick bra, påminn mig innan den kommer ut, ska bli spännande att läsa :)

2010-09-10 @ 17:14:55
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback