Det är här det händer

Pust. Jag är SÅ trött. Efter tentan igår rann allting av en och tröttheten kom för att stanna. Flipstad fick sig ett besök, och trots en ganska hög mysfaktor så är det nog inget ställe jag återkommer till. Sen spenderades resten av kvällen framför tv:n, och både jag och Théres fick kämpa för att hålla oss vakna tills Idol var slut. Så fort jag la huvudet på kudden slocknade jag och efter vad som kändes som 5 minuter ringde klockan. För vi hade ju planerat att ta oss upp till gymmet och göra pulstestet till vårt PM. Sagt och gjort, det var precis vad vi gjorde. Hem för en påfyllning i form av smoothie och så tillbaka till gymmet för öppet hus. Ett mixpass och en plank-tävling senare (Jag klarade att stå i plankan i 2 minuter och 15 sekunder, vilket jag var mycket nöjd med. Corefantasten Théres klarade 6 minuter!!!) snodde vi med oss frukt och Grythyttevatten och gick hem. Visst blev jag pigg av att träna, men efter lunch och en film känner jag mig mörare än mörast. Men det är bara att ladda om för att träffa klassen och mysa lite ikväll.

Eftersom både jag och Théres klarade tentan så får vi lov att hålla vad vi lovat och skaffa oss ett fadderbarn. Så om två veckor kommer det info om våran lilla afrikan. Åh, vilken bra människa jag är. Och sopsorterar gör jag också. Jag måste vara en ängel. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är en ängel, en högt älskad ängel!
Puss mamsen

2007-11-17 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback