Att skriva av sig...

...kan man ju alltid ha en blogg till. Fruktansvärt skönt att vara frisk igen, det är verkligen toppen! Den här veckan har jag uppskattat helt sjukt mycket, och då har det ändå inte hänt något särskilt. Jag uppskattar ändå vardagen mest av allt. Att få syssla med det man älskar och att få känna sig kreativ. Det har varit första veckan av mitt nya träningsprogram, och det har verkligen flutit på bra. Känner mig inte allt för sliten och det har till och med blivit två utekvällar denna vecka (den andra blir ikväll). Det är grymt när man känner att man orkar och räcker till det man vill räcka till. Försöker vila så mycket så möjligt när tillfälle ges för att vara så bra jag kan när jag behöver. Jag tror att jag mer och mer slutar försöka lista ut hur jag fungerar och vad jag vill och hur jag vill leva. Jag är som jag är och jag lever nog redan som jag vill, det ända jag kan göra är att försöka utvecklas och vara mitt allra bästa jag. Till exempel som jympaledare kan jag bara försöka vara mig själv så bra som möjligt, det är ingen idé att imitera någon annan ledare och försöka vara som henne eller honom. Även om man går in i en roll så är det bara en uppdaterad version av sig själv. Mmm... har dessutom njutit av riktigt härlig mat denna vecka, och försöker numera tänka kvalitet före kvantitet. Allt behöver inte vara fettfritt och dant, riktig mat i lagom mängd är verkligen det bästa. Nu äter jag för att hålla mig frisk! Mat är medicin, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback