Positiv igen (en Söndag! helt otroligt.)

Efter ännu en veckas sängliggande (aldrig haft så ont i halsen så länge, jäkla skit) så är jag på gång igen. Jag är ganska stolt över att jag hållt mig så positiv ändå. Det är nog det jag tycker är viktigast för att kunna njuta av livet; att ha rätt inställning. Jag har jäkligt lätt för att deppa ner mig och tycka att allt är skit... men oftast brukar jag skärpa mig och komma ut ur svackorna ännu mer positivt inställd till livet. Nu blir ju allt så mycket roligare när det mesta varit skit på sistone. Jag är laddad för alla stunder som kommer framöver, både vardag och fest. Har även gjort upp en 20 veckors plan på löpningen så jag ska klara en halvmara på 2 timmar. Efter de 20 veckorna börjar jag på nästa program där man ska klara den på 1:45. Så lagom till Göteborgsvarvet i maj så ska jag vara van med långa distanser. Hoppas jag hinner med bara, men det tror jag. Ska varva med lite passträning så jag får med styrka också. Inga beach-09 mål inte, utan bara för att utmana mig själv lite och göra det med (återigen) en positiv inställning för att... stärka självförtroendet!

Just nu längtar jag efter att laga en god middag tillsammans med min älskling, öppna en flaska rödvin, äta choklad i sängen och somna i hans armar. För att sedan vakna och njuta av att vara tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback