En ny era i mitt liv

Min sambo (och klasskompis och nära vän) sitter i sitt rum bredvid mitt och lyssnar på musiken till sitt Corepass. På tisdag är det premiär för henne, fast hon har hunnit leda några pass under våren. Själv har jag min absoluta premiär som jympaledare imorgon. Jag är inte nervös än, har inte riktigt fattat vad det är jag egentligen ska göra. Men jag är laddad så in i h*lvete. Det ska bli kul, spännande, läskigt, utmanande och utvecklande. Jag ska göra mitt bästa och vara stolt över mig själv hur det än går. Nu ska ni veta att det inte alls är min grej att stå inför en grupp människor och leda dem, fyyyy vad jag skulle ha vägrat för några år sen. Men jag vill vill vill kunna detta, jag vill tycka att det är kul, jag vill bjuda på mig själv och jag vill sprida min träningsglädje till andra. Så därför trotsar jag min tillbakadragna personlighet och gör ett stort försök att komma ut ur mitt skal. Så imorgon är det alltså dags. Början på något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback