Än är jag kvar

Nej, vi ni vad. Jag behåller nog den här bloggen också. Måste ju skriva lite för mig själv också, i alla fall så länge jag har lust. Måndagen börjar gå mot sitt slut och jag fortsätter räkna timmarna till onsdag. Imorgon är det föreläsning hela dagen, om FaR- Fysisk aktivitet på Recept. Det ska bli riktigt kul, tydligen ska vi få sätta på oss några slags vikter och känna hur det känns att träna som "överviktiga". Hoppas på att dagen går fort.. för sen är det nästan dags att åka mot Arlanda. Vet ni förresten vad jag åt till middag..? Prinskorv, makaroner och ketchup (och lite blomkål, måste ju vara lite grön också). Väldigt ovanlig Mariamat. Men vad tusan, ibland är man sugen på konstiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback