Det snurrar i min skalle

Hej. Jag är hemma på lunch, ska tillbaka kl 2 och ha genomgång i gymmet. Känns inte så nödvändigt, kommer knappast vara någonting nytt. Men det är väl lika bra att gå (eller cykla!) dit. Jag känner mig lite hängig och trött, tror det beror på tandvärk. Vet inte om det är ett hål jag fått eller om det beror på mina dumma visdomständer som inte kan växa normalt utan tvunget måste växa in i de andra tänderna. Jag är inte speciellt motiverad eller pigg idag, känner mest för att krypa ner under täcker och sova i en vecka. Det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Skoluppgifter som ska in, älsklingen som kommer hem, läkarbesök, tandvärk, hunden som kanske är på gång, födelsedagar och middagar och kryssning med klassen, Göteborgsvarvet, hinna träffa Emily i Stockholm, jobba så mycket jag kan, träna så mycket jag vill, B-uppsats, ta examen... Det mesta jag rabblar upp är roliga saker (förutom skola, tandvärk, läkare), men just nu har jag inte energi till så mycket. Känns som tiden bara rinner iväg...   Jag säger som Timbuktu, LIVET ÄR EN BALANSGÅNG, JAG VILL LIGGA I DET GRÖNA SOM EN SALLADSTÅNG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback