Vårkväll och grymt gympass

Det är så underbart! Jag sitter och i soffan med balkondörren öppen och solen håller på att gå ner. Himlen är lite vackert rosa och det känns som en kväll i maj. Detta kommer självklart inte hålla i sig, men man får njuta när det går. Jag är på riktigt bra humör, det spritter av energi i mig, men nu har jag inget kvar att göra med den. Passet på gymmet var grymt, hann med hela överkoppen på 45 minuter, och jag körde rätt tungt. Det blev (för att komma ihåg detta grymma pass för min egen skull i framtiden): Biceps med hantlar, bänkpress, flyes med hantlar, dips, chins, rodd och avslutade med mage och rygg på boll. Sen kände jag att blodsockret var alldeles för lågt, så det räckte utan att köra Core. Hade tur och fick med mig hembakat bröd på vägen, ibland är det underbart att Restauranghögskolan ligger här. Vägen till mitt hjärta går verkligen genom magen... kanske inte konstigt att jag föll för en kock. Dags att göra en kopp te, ringa syster och gosa ner mig i soffan. Glöm inte att stretcha efter styrketräning! (fast jag vet inte om jag gör det på bilden, armbågsleden ska vara i 90 grader, och det är den ju inte). Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback