Jag vill bli en yogi

Nu tittade jag igenom jympapasset igen på datorn, och nu hade jag vant mig vid att se mig själv och kunde titta på vad jag faktiskt gjorde istället. Kändes mycket bättre idag, tror faktiskt att jag tar och skickar in det som det är. Nu någon helt annat... på torsdagar är det Poweryoga här i vår lilla träningshall, och jag har tänkt gå i flera veckor nu. Men så har det inte blivit. Men jag längtar verkligen efter att få yoga igen. Jag gjorde det regelbundet i ungefär ett år, men sen slutade jag bara. Nu har min rygg börjat klaga på sistone, så yogan skulle nog vara bra för mig. Dessutom saknar jag den lugna känslan man får efter ett yogapass. Så mitt mål den här veckan är att ta mig till yogan på torsdag. Resten av träningen den här veckan får bli lite som jag känner för. Idag har jag kört rätt hårt, skönt att få ta ut sig ibland när man har lust. Det viktigaste med träning är att det ska vara kul, och inte kännas som tvång! I somras sprang jag tjejmilen med mamma, det var riktigt kul. Så här snygg och blöt var jag innan loppet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback