Sysslolöshet

Sitter och funderar på vad jag ska göra med denna dag. Inget plugg, inget jobb, inget att göra. Skulle ju vaknat upp i Stockholm idag egentligen. Men solen skiner och jag har en kopp kaffe, så jag är glad ändå. Men sen då? Ska jag sticka till gymmet innan lunch? Det lutar åt det tror jag. Borde vara ganska tomt där nu, får säkert hela det stoora (eller inte) gymmet för mig själv. Egentligen borde man väl ta sig en långpromenad i solskenet, men tills jag får min hund strejkar jag från promenader. Och springa strejkar jag med tills våren kommer, det får vara nog med att halka runt i skogen nu. Jag vill ha grusvägar där det går att ta ut steget. Om 2 veckor åker jag till Zackie i Skåne. Och så råkar ju syrran va där också, och hennes karl (eller vad kallar man det? man? nej de är ju inte gifta. Sambo kanske? Fast då kan det ju lika gärna vara en kompis. Kille? Pojkvän? Det låter så ungt, de har ju faktiskt villa, vovve och volvo). Jaja, anyway... jag längtar! Det är så vackert där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback