Dröm

Precis innan jag vaknade imorse hade jag en väldigt tydlig dröm där jag fick en idé, eller kanske snarare en vision, om en bok jag skulle kunna skriva. När jag vaknade blev visionen tydligare och det kändes som en fruktansvärt bra idé. Jag tror aldrig jag fått något liknande från en dröm, så det känns som att jag verkligen måste göra någonting av det här. Jag hoppas på att hinna med det i höst, att skolan inte tar alltför mycket tid. Och jag hoppas på många dagar då jag känner mig såhär inspirerad, för då kanske det tillslut blir en bok, vem vet?

Annars har jag idag känt mig väldigt snurrig och illamående. Allt verkar gå så fort, kan det vara energierna i kroppen jag känner av? Det är som att de färdas snabbare och snabbare... hm, jag inbillar mig det i alla fall, och det gör det lättare att stå ut. Imorgon bitti hoppas jag på att kunna åka iväg på ett yogapass, det känns som att det är meningen att jag ska gå på det, så jag tror verkligen att jag är pigg imorgon. Får se om min intuition har rätt den här gången.

Trevlig helg! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback