Drömmer lite till...

Jag spenderade alldeles för lång tid imorse med att försöka fixa in det där jäkla videoinlägget, det blev mest ett stressmoment tillslut, så jag antar att det inte kommer bli ett varje dag. Åtminstone inte idag. Jag håller mig till det jag kan lite bättre, nämligen att skriva. Jag är full av inspiration och tillförsikt om att jag är på väg att dra till mig allt jag drömmer om. Jag är fullkomligt säker. Nu när jag verkligen gjort klart för mig, eller känt in rättare sagt, vad jag har i mitt sikte, så vet jag att det kommer att bli så. Jag har aldrig varit så fri från tvivel förut. Jag har utökat mitt drömkollage lite till och bara en snabb titt på det så höjs humöret genast. Det bästa är att det är det första jag tittar på när jag vaknar på morgonen. Imorse låg jag kvar en stund i sängen och drömde mig bort...

Nu ska jag snart ut på en promenad. Jag gick en igår också, och man kan verkligen känna att det är höst i luften nu. Jag gillar den här tiden på året, det är verkligen rätt tid för en nystart. Luften känns ren och frisk och möjligheterna ligger framför en. Det här ska bli min höst. /Maria


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska bli spännande att följa din höst!

Postat av: Eddy

Läste precis det här imorse från en blogg som jag brukar följa. Tänkte att det skulle intressera dig:



http://zenhabits.net/cultivating-passion/

2010-09-01 @ 02:31:46
URL: http://eddyborg.wordpress.com/
Postat av: Maria

Tack Eddy! Den var absolut intressant, och inspirerande. Kram

2010-09-01 @ 08:23:21
URL: http://mariaskolding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback