Highly- sensitive people

Åh, herregud. Hittade det här klippet... det är ju för tusan mig hon pratar om. Highly- sensitive people som tar upp dålig energi från människor. Det här är ju svaret på varför jag hamnat i den här situationen överhuvudtaget. Nu fattar jag. Har fått höra och tänkt om mig själv hela livet att jag är för känslig. Jag tycker inte om när det är för mycket ljud eller när någon pratar och pratar i ansiktet på mig. Jag tar gärna bilen till ställen för att snabbt kunna komma därifrån, och behöver vara ensam och "fylla på" när det blivit för mycket. Ja, gud... det är mig hon pratar om. Jag antar att det är ganska vanligt. Men jag trodde detta var något dåligt, men hon säger att man ska glädjas åt dessa egenskaper, och lära sig hur man ska låta bli att ta upp den dåliga energin. Men inte konstigt att jag varit helt tömd på energi i snart ett år, när jag gått runt i 22 år och betett mig såhär. Nu har jag som tur är hittat verktyg för att behålla min energi och fylla på den, och hon nämner meditation och andning som bra metoder Titta på det här, du kanske också känner igen dig. Jag har börjat uppskatta dessa egenskaper hos mig själv, och insett att det bara beror på att jag är en väldigt godhjärtat och varm person som vill alla väl. Tyvärr har det gått ut för mycket över mig själv. Men nu är det verkligen slut på det. Vilken frihet det är när man börjar förstå sig på sig själv..! Namaste /Maria


Kommentarer
Postat av: Eddy

Känner själv igen mig här. Har alltid vetat att jag varit empatisk / hyper känslig och känner av andras energi, speciellt i större grupper då blir jag helt snurrig ibland :)

Postat av: Maria

Jag har aldrig tänkt på det på det sättet, det var en del som klarnade för mig nu :) Jag kan också bli snurrig när det är mycket folk, speciellt när det är trångt, då kan jag nästan få panik ibland.

2010-08-25 @ 11:25:51
URL: http://mariaskolding.blogg.se/
Postat av: Laila Hjorth

Underbart att hitta din sida här idag och denna videon....i den hittade jag ännu en nyckel till mitt inre! Tack!



Önskar dig en underbar höst,



Laila

2010-08-31 @ 10:34:32
URL: http://stardustmemories.se/
Postat av: Maria

Härligt Laila! Hoppas du återvänder hit. Kram Maria

2010-09-01 @ 08:47:02
URL: http://mariaskolding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback