Stark!

Nej, det blev ingen yoga idag :( Har sovit i 12 timmar och känner mig alldeles mörbultad. Tror att jag har en infektion i kroppen, den där jäkla förkylningen som aldrig bryter ut... får hoppas på att det är dags nu. Väldigt tråkigt, men jag får lägga mig i soffan och kolla på So you think you can dance istället.

I natt drömde jag att jag gick till en läkare och allt hon sa till mig var: "Du kommer att komma ut så stark från det här." Med väldigt betoning på just stark. Sen fick jag bara gå därifrån. Jag har haft många såna drömmar på sistone, där jag får något slags buskap eller så. Och jag känner att jag är stark. Oavsett vad som händer så kan inget knäcka mig, jag vägrar.

Kärlek, hoppas alla mår bättre än vad jag gör idag!! /Maria

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Tack, ja det känns bra nu med allt. Snart har jag mer en en sysselsättning kommer att ha fullt upp :) Men en massage och tarot ska vi nog hinna med. På ons-tors eftermiddag-kväll? Tror du det blir bra?



Skönt att få sova ut, men hoppas inte att du blir sjuk :( hade så bra, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback