Aj min rygg!

Jag förstår inte vad jag har gjort, har så jäkla ont i ryggen idag. Vaknade med världens huvudvärk, som fortsatte ner i nacken, längs ryggraden och runt skulderbladen, ända ner i ländryggen. Jag har stretchat och stretchat, men det sitter knutar som känns som knivar överallt. Gud jag behöver lite triggerpunktsbehandling... Lina kom hem! Imorgon måste jag verkligen yoga, har inte haft nån lust på några dagar. Det brukar i alla fall hjälpa. Tills dess får jag tvinga mamma att knåda lite. Varför kan man inte massera sig själv? Dumt! Ha en myslördag! /Maria

Kommentarer
Postat av: Vera

Åh, hoppas det ryggonda släpper? Det känns som huvudvärken har samband med den onda ryggen. Det brukar gå hand i hand. KRAM



Ang. deodoranten:

Ja, det är en djungel. Du såg ju hur grundlurad jag blev av en svensk produkt – så det är inte enkelt. Jag vill gärna rekommendera Rosenseriens deo – som är den enda jag tycker fungerar riktigt bra. Sedan finns det massa deo med bra ingredienser men som inte tar bort lukten. Svettning är något naturligt och svett luktar egentligen inte, utan det är i kontakt med hudens bakterier som den får sin lukt. Tvättar man sig regelbundet, så ska det fungera med vilken som. Problemet är att vi blivit bekväma av de rollon som cirkulerar på marknaden som täpper till porerna till körtlarna, och svetten kommer aldrig ut. Du kan gå flera dagar, utan att du behöver tvätta dig egentligen.

Postat av: Anneli

Usch va jobbigt att ha ont i ryggen och huvudet!! Hoppas verkligen du blir bra fort!!

Angående deodoranter som Vera skriver i sin kommentar så måste jag hålla med henne om att Rosenseriens deo är den klart bästa och effektivaste av naturliga deos!! Enda nackdelen är att den torkar lite långsamt - men det får man ta!

Vet inte vad det var för annan deo ni har diskuterat, men jag kan även rekommendera Taistenen! Den funkar toppenbra den också, bara man smörjer på den under minst 20 sekunder!!

"Vanlig" deo ska man sky som pesten!! Aluminium - som ingår i de flesta - lagras i hjärnan och kan bidra till Alzheimers sägs det!! Även bröstcancer tros till viss del bero på vanliga deodoranter!

Vi är verkligen fetlurade vi konsumenter! Allt handlar bara om att tjäna pengar!! Fy faan på ren Svenska!

2010-07-25 @ 13:32:52
URL: http://anneli-in-da-house.blogspot.com
Postat av: Anneli

Jag har också sovit med en fläkt på under de varma nätterna. Jag vet inte hur din fläkt var placerad, men jag har fläkten ca i meter från min fotända så det inte blåser direkt på mitt huvud. Dessutom har jag bara på lägsta hastigheten (av 3) och det har varit perfekt! Lagom sval vind och inga negativa biverkningar!

2010-07-26 @ 13:10:01
URL: http://anneli-in-da-house.blogspot.com
Postat av: Lina

kommer om några månader vännen håll ut :D

2010-07-29 @ 12:10:00
URL: http://misstyndero.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag ska börja hålla i personal avslappning här tänkte jag 1 gång i veckan jag sknar att hålla i avslappning så mycket :) kom och tänka på dig då:P

2010-07-29 @ 12:11:08
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback