Marknad!

Idag har vi varit på Kullamarknad i Jonstorp. Jag älskar marknader, det är så mysigt! Jag trodde väl att det bara skulle finnas skräp egentligen, men oj vad mycket jag hade kunnat handla. Jag köpte en superfin väska, handgjord från Guatemala. Han som sålde dem hade alldeles underbara saker, och så trevlig han var! Jag hade nästan velat ta med mig honom hem också. Jag köpte också en nyckelring av honom, gjord av pärlor i form av en ängel. Satte den på väskan som min skyddsängel. Och så köpte jag en väldigt fin bohemisk klänning, från Thailand skulle jag tro. Jag har mycket bilder att visa när jag kommer hem! Köpte också smaskiga biggaråer. Mm, det var en trevlig dag måste jag säga. Väskförsäljaren gjorde mig på rikitigt bra humör! Syster köpte Micheal Jacksons film "This is it" som vi tittade på när vi kom hem. Den berörde mig på något sätt. Det är så sorgligt att han inte finns längre. Efter att ha sett den filmen får man känslan av att han ändå var en klok, harmonisk och väldigt kärleksfull person... så tråkigt att han måste ha mått så dåligt, även om det inte är konstigt att han gjorde det. Kärlek från mig /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback