Ordning igen

Det känns äntligen som att saker och ting börjar ordna upp sig, lite som att en sten fallit från mitt bröst. Nu känns inte framtiden längre lika oviss, nu kan jag gå tillbaka till att leva i nuet, ta en dag i taget och låta allt vara precis som det är. För nu vet jag att det ordnar sig, och jag tillåter det att ta den tid det tar. Jag ger mig själv tid. När allt kommer omkring är det ju resan som gör målet värt. Tänk allt jag redan lärt mig på den här resan, när jag är framme kommer jag vara en helt ny människa, med helt ny syn på livet. Och det, det är nånting att vara tacksam för, oavsett allt jobbigt som varit. Nu ska jag fira med lite morgonyoga! Namaste! /Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju i motgångar som man växer som människa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback