Uppdatering från Höganäs

Tänkte jag skulle uppdatera lite om vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Om datorn här vill fungera, förra gången jag skrev försvann allt.

I förrgår var jag som sagt på ekobutiken
Sju Bönor inne i Helsingborg. Där fanns det en hel del, handlade lite grönsaker och en hudlotion. Syster hittade bebiskläder, de var inte eko men i alla fall second hand. Det visade sig att buktiken höra ihop med restaurangen Vegeriet, som har vegetariskt och raw food. Vi tänkte åka dit och äta lunch någon dag.

Igår var vi på lite outlets och loppisar. Jag hittade några böcker, en om wellness (yoga, pilates, meditation och ayurveda), en om drömtydning( (jag har haft så konstiga drömmar på sistone, så nu ska jag börja föra dagbok och se vad dem betyder), en om feng shui som jag ska använda mig av när jag flyttar, och en 5- års dagbok (kan bli kul att gå till baka om ett eller om några år se hur långt jag kommit).

Idag ska jag nog ta det rätt lugnt. Igår eftermiddag var jag helt slut, har kört på rätt intensivt med hundpromenader och shoppingturer. Blir till att läsa och yoga lite idag.

Kramar/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback