Jag är så bra!

Nu är jag precis färdigyogad för dagen och den lugna, sköna känslan har infunnit sig. Tror det blir lite matinlägg och boktips lite senare. Nu ska jag nog äta något och ringa min kära syster. Ville bara skriva en rad nu när jag är i den här känslan av att ALLT KOMMER ORDNA SIG, för jag är så jäkla bra. Ja, det är jag. Har inga problem med att säga det längre. Var på arbetsförmedlingen igår på föresläning om att skriva CV, vi fick säga vad vi skulle skriva att vi har att tillföra på vår eventuella arbetsplats, och jag kände bara att "ja, hur mycket som helst!". Jag brinner verkligen för det jag gör (kommer göra) och det är verkligen hela mitt liv! Jag älskar min livsstil. Och jag är stolt över den och att jag vågar vara mer och mer den jag är. Jag är bra. Du är bra. Kom ihåg det! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback