Väder och vind

Det är konstigt det där med väder. Ens humör kan liksom avgöras av vad det är för väder. Är inte det verkligen att ge bort kontrollen till något man verkligen inte kan påverka?

Jag har bestämt mig för att njuta av vilken väder det än är. Idag blåser det nästan storm, men jag gick min dagliga promenad och njöt verkligen av att få känna naturens krafter. Det gav mig kraft. Det är ju faktiskt så att det bara är tankarna som avgör vad som är bra eller dåligt. Det som är är ju det som är, det går inte att ändra på. Lika bra att njuta av det!

Kärlek! /Maria

Kommentarer
Postat av: LinaH

hello vackra du :) du skulle stor trivas här nere , tack för ditt underbara sms ännu en gång de är så s´könt att veta att du finns där heamm för mig :) har tappat några vänenr påvägen hit så...

Men saknar dig hopaps du har det rba kramar min ängel

Postat av: Jenny

Mycket klokt skrivet! Det är som att man måste kommentera regn eller gråa moln med "Usch vilket väder"! Jag har börjat vara tyst när folk säger sånt så ger man inte mer energi åt det åtminstone.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback