goodstore och light-yoga

Nu är jag hemma igen efter en väldigt kort sväng på söder. Vi besökte bara goodstore, orkade inte gå till Kreativ Insikt som låg rätt långt borta från där vi parkerade. Massor med spännande saker fanns på goodstore i alla fall, vi handlade litegrann, men hade kunnat gå och plocka där hur länge som helst. Blev bland annat en eko-deo, så nu är mitt badrumsskåp komplett med eko-produkter. Även spännande pasta av råris och nudlar av bovete och sötpotatis! Superkul för mig som inte äter vete. Fanns verkligen hur mycket gott som helst, och mycket sushi-grejer. Måste åka dit med hjärtat mitt nån gång (eller hur älskling?). Köpte även eko-godis till Tindra i form av en tandborste, hihi.

Nu har jag precis yogat lite, fast bara en kortis. Var inte riktigt fokuserad heller, men det blev som en bra stretch ändå. Jag är så tacksam för såna här dagar när jag orkar lite mer än vanligt, jag tar dem absolut inte för givet.

Kärlek! /Maria


Bild från goodstore.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback