Allting förändras

Vad nu då? Igår var en alldeles undebar dag, och så vaknar man idag och allt känns grått och trist. Jag har träningsvärk av två dagars ganska tuff yoga och känner inte för att göra nånting alls. Fast så är det ju i livet, ena stunden känns allting bra och i nästa känns det bara trist. Efter ljus kommer mörker och efter mörker kommer ljus, allting förändras och ingenting varar för alltid. Det är bara att lära sig att leva med det, glädjas åt det. Ja, nu blev jag lite väl filosofisk, men jag skyller på vädret...

Hoppas på en fin dag ändå! /Maria

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Du behöver inte skylla på nått det är bra och vara en tänkande människa :) Jo det känns väldigt spännande att komma ut i livet, lite pirrigt men det ska det vara. Tack så mycket, Ha en bra dag!

Postat av: Lesly Valencia

Jo men jag var också lite så förr, tänkte att jag inte skulle vara så djup och att jag hade konstiga filosofiska tankar. Men det är ju det som har gjort mig till den jag är. annars vore jag ju kanske en blåst tom människa, hehe Och det är vi ju inte ;) Tack desamma :)

2010-05-16 @ 16:36:09
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback