Fire!

Känns nästan konstigt att skriva det, men nu har jag precis gått en powerwalk med mami. Alldeles underbart svettigt i solen. Vi köpte en liter jordgubbar för 52(!!!) spänn på vägen. Sitter och tuggar på min Jawcerciser som jag köpt på internet. Jag biter ihop på nätterna, och den här grejen ska träna upp käkarna så att man slutar med det. Dessutom producerar man saliv när man biter på den, vilket innehåller nyttiga enzymer (så salivet ska sväljas alltså). Låter det knasigt? Ja, men det är ju sån jag är! :)

Nu tänkte jag repetera lite Tuinamassage och erbjuda mina föräldrar att vara försökspersoner (jag tror inte att dem tackar nej). Jag verkligen längtar efter att behandla igen, något som jag helt tröttnade på när jag jobbade på Loka. Men jag vill verkligen kunna styra själv över upplägg, tid osv, att verkligen hinna se gästen, prata med henne/honom och anpassa behandlingen. Jag gillar inte löpande-band-pricipen. Jag brinner igen! Jag älskar det.

Kärlek! /Maria

YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback