Levande

Idag känner jag mig mer levande än på hur länge som helst. Det känns som att jag börjar komma tillbaka till livet. Jag gick en promenad med mamma, och testade att springa en liten bit... och det kändes bra! Alldeles underbar känsla. Var nästan så jag började gråta av tacksamhet. Trägen vinner, det lovar jag.

Har tittat på klipp på Youtube om energimedicin. Det finns 15 delar, här är en av dem. Hon använder sig av ungefär samma metoder som kinesiologer, och lär ut vad man själv kan göra för att direkt öka sin energi. Jag har lärt mig massor idag, verktyg som jag kommer använda mig av varje dag. Jag lovar att det funkar! Jag vill lära mig mer! Jag vill hela mig själv och hela andra! Och jag vet att jag kommer göra det!




Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Det här verkar jätte intressant ska testa det :) Tack för tipset


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback