A Phografer's Life

Nu har jag äntligen varit på Fotografiska museet och tittat på utställningen "A Phografer's Life 1990-2005" med Annie Leibovitz verk. Precis när vi kom dit började en filmvisning av dokumentären om hennes liv, och vi satt bänkade framför den i 1,5 timme. Underbart inspirerande, vilken kvinna! Sedan tittade vi på utställningarna, åh vilka underbara foton! Nu är jag helt slut, men full av ny inspiration. Kommer förmodligen skriva massor i morgon :) Men först ska jag på yoga, håll tummarna att jag orkar! Puss och kram och kärlek... /Maria

Den här gillade jag. Lance Armstrong.


Kommentarer
Postat av: LinaH

godmorgon min vän :)

Postat av: LinaH

Detsamma vännen :) ja det avr tider :)

2010-09-13 @ 09:26:23
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback