Jobbtips någon..?

Nu har jag vart ute och rastat mig lite, gått en promenad i en timme. Skönt att få ut lite överskottsenergi ur kroppen. Himlen är galet vacker idag, det liksom skimrar lite här och där, har ni märkt det? Hade velat ha en bra kamera nu. Förresten känner jag att jag skulle behöva ett extrajobb nu, börjar bli alldeles för rastlös. Typ i receptionen någonstans. I ett gym kanske, eller en träninganläggning. Eller allra helst en yogastudio. Någon som har tips på vart jag kan söka? Let me know... Kärlek!! /Maria

Kommentarer
Postat av: Viralila

Hej hej!

Jag känner igen den där känslan. Visst skulle det vara kul att jobba på ett gym eller i en yogastudie? Kan du inte höra dig för lite i Stockholm?



Det är jätte vackert när det skimrar. Jag tror att det gör det oftare på hösten. Nu när solens strålar möter den kalla luften.



Ljus*

/V

Postat av: Anneli

Om du kan tänka dig att jobba med hälsoprodukterna jag håller på med så är du välkommen i teamet!! Det är bara att du hör av dig till mig!! På min blogg kan du läsa en kortpresentation under bilden och i högerkolumnen.

2010-09-24 @ 19:46:03
URL: http://anneli-in-da-house.blogspot.com
Postat av: Lesly Valencia

Hej gumman. Roligt att du letar jobb. Hoppas att någon bra dyker upp.



Tyvärr har jag fullt hela helgen med jobb, tenta plugg och en utgång med klasskamrater. Så jag hinner inte. Men tack för att du frågade :) Vi får ta det nästa gång :)



Kramar

2010-09-25 @ 09:45:37
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Anneli

Här kommer svar på din kommentar på min blogg:

Hej Maria!!

Ja, så är det förstås!! Har man inte hjärtat med i det man gör så kan det lika gärna kvitta!! :D

2010-09-25 @ 17:25:24
URL: http://anneli-in-da-house.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback