TIO sanningar

Jag fick en utmaning av Vera, som har bloggen EcoMuffin, att berätta tio sanningar om mig själv. Tack Vera, jag älskar sånt här! :) Okej, här kommer dem...

1. Halva min garderob är full av blommiga klänningar. Ska jag köpa nått nytt slutar det alltid med att det blir en till blommig klänning istället för nått som jag verkligen behöver. Jag använder aldrig jeans.

2. Jag spelade handboll i 12 år. Slutade när jag var 18 och har inte saknat det en sekund. Jag gillar inte att göra saker halvdant antar jag. Allt eller inget.

3. I våras blev jag vegetarian och började genast må bättre. Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om de moraliska aspekterna av köttätande, men nu kan jag inte alls tänka mig att gå tillbaka.

4. Jag är en obotlig romantiker, även när jag försöker att inte vara det. Nufötiden är jag mest förälskad i mig själv, och det räcker alldeles utmärkt ;)

5. Jag har alltid längtat efter att bli äldre. När jag 14 längtade jag efter att bli 30, för då trodde jag att man skulle gilla sig själv lite bättre, vilket förmodligen är sant. Nu vill jag inte att tiden ska gå fortare, nu vill jag njuta av varje dag.

6. Tidigare var min största passion rödvin och mörk choklad. Nu har jag inte druckit en droppe eller ätit en chokladbit på ett halvår. När jag mår bättre kanske jag återupptar min passion. Jag är i alla fall ett levande bevis på att man kan sluta med vad som helst om man vill det.

7. Jag har alltid önskat att jag vore dansare. Jag blir alltid så frukansvärt avundsjuk när jag ser en riktigt duktig dansare. Dans är näring för själen.

8. Jag har två tatueringar. En lotusblomma och tecknet för Oxen. Jag vill verkligen ha fler. Nästa gång blir det en stor, antingen på armen eller på sidan av överkroppen.

9. Jag har sprungit två halvmaror, båda förra året. Bästa tiden hade jag på Göteborgsvarvet, 1 timme och 51 min.

10. Jag sminkar mig extremt sällan, bara mascara då och då. Trivs bäst utan. Gillar inte smycken så mycket heller, tycker mest att de är i vägen.

Nu skickar jag vidare utmaningen till Lina och Lesly :)

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag har också en lotusblomma tatuerad på underarmen. :)

Postat av: Lesly Valencia

Hej gumman. satt och läste din roliga lista och inser plötsligt att jag har fått utmaningen. Tack jag ska skriva den imorgon :) Vet inte om jag kommer på 10 st bara hehe. Har en fråga till dig på min blogg också.



visste inte att du hade tatueringar och visste inte att du avundas dansare :P



hehe kram kram



p.s gillade den låten du la upp också

2010-09-20 @ 23:30:46
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback