Mer yoga åt folket

Nu har jag bestämt mig. Yoga varje dag. Mer eller mindre. Det kan vara att bara sitta och andas, men hur dåligt jag än mår finns inga ursäkter.

Har hittat några postures som jag tänkte lägga till i programmet jag kör, så jag får lite nya utmaningar.



Jag börjar verkligen känna i hela mig att det finns en mening med det jag går igenom. Jag har haft så mycket tid för mig själv och med mina egna tankar, så många motgångar, så många tårar. Men efter varje nederlag har jag hittat styrkan igen och fortsatt kämpa. Och varje hjälpmedel jag använt mig av (kinesiologi, nya matvanor, ekolivsstil, meditation, yoga) har fått mig på rätt väg mot den jag vill vara och egentligen är längst inne. Jag känner mig så stark i mig själv, jag känner mig rätt, jag lyssnar på mig själv, jag är tacksam för allt jag har, jag försöker visa min kärlek så mycket jag kan och jag tycker verkligen om mig själv! Och jag har massor med tillit till att livet kommer att bli fantastiskt! Om det visar sig att den här mardrömstiden i mitt liv för med sig att jag hittar precis det jag är menad för, då är det faktiskt, trot eller ej, helt värt det. 

Kärlek! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback