Kärleksyoga

Just innan jag skulle yoga imorse fick jag veta att vattnet hade gått och syster var påväg in till BB. Jag blev alldeles uppfylld av glädje och kärlek, grät en liten skvätt, och passade sedan på att behålla den överväldigande känslan genom hela yogapasset. Vilken underbar känsla! Allt känns så fruktansvärt rätt just nu, ett nytt liv är påväg och mitt liv börjar bli otroligt bra. Jag är så lycklig! Imorgon åker vi ner till Skåne och hoppas på att det kommit en bebis.

Mina tankar är hos dig nu, syster. Jag vet att du kommer klara det utmärkt, du är så stark. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket och är så glad för dig och Ted.

Kärlek kärlek... /Maria

Världens bästa syster. Det är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback