Oneness Blessing

Idag ska jag på äventyr! Ja, eller nånting spännande i alla fall. Jag och Lesly ska till Vattumannen på Drottninggatan och få en varsinn Oneness Blessing. Jag hörde först talas om detta när jag läsa boken Namaste av Anette Carlström. Den boken var en av de första jag läste som fick mig att öppna ögonen och se att det finns mer än vad vi kanske tror. Såhär står det om Oneness på Anettes hemsida:

Oneness Blessing är en speciell överföring av energi som är designad för att uppleva ett djupare medvetande. Oneness Blessing är baserat på den forntida principen som säger: "Allting kan bli överfört, vare sig det är medvetandetillstånd, visdom eller energi". Oneness Blessing kan man säga är en process av att transferera Gudomlig Nåd som ger ett skifte i det mänskliga medvetandet.


I Indien ligger Oneness University som lär ut den här överföringen, och det ska vara en väldigt kraftfull upplevelse besöka det. Jag skriver mer när jag kommer hem, det här ska bli skoj! Namaste! /Maria


Kommentarer
Postat av: Lina H

cant stop think of you http://www.youtube.com/watch?v=R8AOAap6_k4&feature=av2e ;P

2010-08-19 @ 18:38:21
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback