Yogi

Nu börjar det faktiskt kännas bättre för varje dag som går, helt otroligt. Jag har hittat så många bra redskap att jobba med som jag kommer ta med mig resten av livet. Ett av dem är yogan, nu börjar jag nästan känna mig som en yogi. Idag gjorde jag ett stort framsteg, jag kom upp i bryggan igen!! Förut var det inget problem för mig, men jag har nästan inte tränat någon styrka sen oktober, och armstyrkan har känts helt veck. För några månader sen började jag yoga, och nu klarar jag det igen! Ett bra bevis på att yoga ger styrka, inte bara smidighet. Jag är smidigare nu än vad jag någonsin varit i hela mitt liv. Och jag trivs bättre i min egen kropp än jag någonsin gjort, hur hårt jag än har tränat. Så skönt! Namaste/Maria


Lånad från
http://www.yogashala.se/img/sundsvall1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback