Yoga på egen hand

Började även den här dagen på vårdcentralen, skulle lämna blodprov på fastande mage. Jag som älskar frukost! Vaknar ju till och med mitt i natten och är hungrig! Men det gick bra i alla fall, 7 hela rör med blod snodde de av mig. Sen fick jag min älskade frukost till slut, och det var gott kan jag lova.

Har precis avslutat dagens yogapass. Dvd:n började hacka, så jag stängde av och gjorde själv istället. Kommer ihåg hela programmet i huvet nu, men la till några andra positioner jag gillar också, bland annat plogen som är så skön för ryggen. Ganska skönt att bara följa sin egen andning också. Tränade lite styrka innan också, biceps och rygg blev det idag. Nu är veckans träning avklarad och hela kroppen genomtränad. Nu tar jag helg och åker (förhoppningsvis) till älsklingen imorgon. Ska vila, vila och vila lite till. Som vanligt då ungefär.

Puss och kram! /Maria

Plogen... men så ser jag inte riktigt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback