Healing

Oj, vart ska jag börja? Så mycket som händer i mig just nu. Positivt och negativt. Eller, egentligen kan jag inte veta att något är positivt eller negativt... man vet aldrig vart saker och ting leder. Men jag känner att jag är på rätt väg, trots att vägen är krokig och full med gropar.

Jag har inte mått bra i helgen, det har varit känslomässig berg-o-dalbana. Direkt när jag kom in hos Annie idag märkte hon det på min energi, den var inte bra. Innan jag kom dit hade hon fått till sig att vi skulle jobba med "Släpp kärleken fri". Och det stämde precis in på vad jag upplever just nu. Helt otroligt faktiskt. Behandlingen kändes mer än någonsin förut, och det fanns mycket att jobba med. Mina njurar (som lagrar livsenergin) var ganska så tömda. När hon kom till mina knän fick hon bilden av ett lugnt vatten, känslan av att jag går åt rätt håll. Och det tog jag till mig, för jag känner trots stormen inom mig att det ligger ett lugn där bakom och jag vet att jag är på rätt väg. Och det känns underbart att få det bekräftat. Jag har svaren inom mig, de finns där bakom allt tanketjat och alla känslostormar. Under behandlingen kände jag jättemycket, jag kände verkligen energin som kom in i mig, på ett helt nytt sätt än tidigare. Det pirrade i kroppen, och det kändes som fjärilar i magen. Och rysningar gick genom mig flera gånger. Massor av lyckokänslor mitt i allt det jobbiga.

Sedan gjorde vi en tankeövningen "släpp kärleken fri", och där jag fick en riktigt skön insikt. Det la sig som ett lugn över mig. Jag vet precis vad jag behöver göra, och jag känner full tillit till att allt blir precis som det ska. Känslorna kommer förmodligen fortsätta storma ett tag, men nu vet jag att under stormen ligger lugnet, det lugn som för mig genom allt, vad som än kommer upp.

"Nåd är som en osynlig kraft som bär dig genom processen, rakt igenom den."

Kärlek kärlek till er alla! /Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback