Dag 4 - Synkronicitet

Överallt stöter jag på ordet "synkronicitet". I böcker jag läser, i bloggar, i YouTube- klipp... Dessa små sammanträffanden har börjat hända mig då och då, men fortfarande inte så väldigt ofta. Jag försöker verkligen öppna mig för dem, jag försöker ser perfektionen i allt som sker, och jag försöker vara i flödet hela tiden. Jag tror att det kan ta mig ställen jag knappt vågat drömma om... men det kanske tar sin lilla tid. Igår fick jag en del "träningstecken", och jag har ju länge vetat att jag vill syssla med något inom träningsvärlden. Och halva mitt drömkollage är fyllt med träningsbilder, eftersom jag inte kunnat träna ordentligt på såååååååååå länge nu. Men jag klarar mer och mer, många dagar i veckan kan jag yoga en timme och sen gå en timmes promenad. Och det är ju inte illa! Men jag vill verkligen kunna springa igen, och gå på klasser igen. Igår fick jag i alla fall två tecken på att jag är på väg dit, tecken som hade kunnat undgå mig, men nu tog jag dem till mig eftersom jag verkligen behövde dem. Slump eller synkronicitet spelar ingen roll egentligen, de gav mig motivation och det behöver jag all jag kan få. Idag ska jag ut och samla fler synkroniciteter... :)

Kram /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback