Ett nytt sätt...

"För att utveckla sin meditativa uppmärksamhet krävs ett helt nytt sätt att betrakta inlärningsprocessen. Eftersom vi är så vana vid att tro att vi vet vad vi behöver och vart vi vill komma, kan vi lätt fastna i försöken att styra saker och ting för att få dem att bli "på vårt sätt", så som vi vill ha dem. Men den inställningen hindrar vårt arbete med uppmärksamhet och hälsa." - Jon Kabat-Zinn i boken Lev i nuet, lär av studen - 100 lektioner i mindfulness

Ps. Är det någon som har bra tips på hur man får fler läsare till sin blogg? Jag skulle verkligen vilja satsa på bloggen, och försöka inspirera så många och så gott jag kan, men jag är inte nå vidare bra på att hitta läsare. Kanske någon som har tips jag kan få?

Kärlek till er alla /Maria

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Maria!!

Bästa sättet att locka fler läsare till sin blogg är det jag gör just nu: kommenterar på nån annans blogg!! Det är rätt tidskrävande, men å andra sidan så hittar man nya spännande bloggar - så som jag hittade din!! :D



Sen är det bra att lägga till sin blogg till olika bloggportaler. Om du t ex går in på min (eller nån annans blogg) så kan du "sno" deras genom att klicka på dem och följa instruktionerna! Mina finns i högra kolumnen rätt långt ner!

Lycka till!! :D

Postat av: Eddy

Jag har en hel lista på saker man kan göra. Blogg kommentarer är ett av sätten, jag skickar ett mail till dig i helgen över facebook. :)

2010-09-24 @ 03:52:31
URL: http://www.eddyborg.com/
Postat av: Maria

Tack så mycket!!! :D

2010-09-24 @ 07:40:44
URL: http://mariaskolding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback