Poweryoga

Världens bästa start på morgonen! Fick för mig att köra min Poweryoga dvd idag. Kommer ihåg att jag testade den i juni senast, och då gick det inte så bra. Var helt slut efter bara några solhälsningar. Idag orkade jag hela passet, och kände mig galet stark! Oj, vad långt jag har kommit nu. Känner en sån otrolig inre styrka, och det har definitivt med yogan att göra. Ni kommer nog aldrig mer se mig stå och pumpa i gymmet, nej yoga it is. Det passar mig så mycket bättre. Tänk vad man kan åstadkomma om man bara är lite envis. Ingenting är omöjligt, mina vänner! Kärlek /Maria


Kommentarer
Postat av: Viralila

Hej hej!

Ja, det är verkligen den bästa starten på dagen som man kan ha! Vad roligt att det går bra för dig. Yoga är underbart, just för att det tar tid (Jag tycker inte om det i bland Skrattar) men det gör så att vi blir tålmodigare. Jag tror jag har yogat för hon som är på dvd:en på en festival. Vet du vad hon heter?



Skrattar Jag tycker om att pumpa musklerna med, men jag utgår alltid från yogan. Det är där jag har min själ och hjärta.



Ljus*

/V




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback