YinYoga

Yes, I did it! Det var inte alls läskigt eller svårt eller jobbigt. Det var bara underbart. Det roliga var att jag var den enda deltagaren på passet, så jag fick lite personlig träning. Alldeles perfekt för mig! Yinyoga är en lugn, sittande form av yoga som tränar bindväven, de inre organen och hjälper blockeringar i kroppen att släppa. Man sitter i varje position i 15 djupa andetag, och även om man inte blir svettig så känner man den inre träningen ordentligt. Efteråt kände jag mig helt svävande, så lugn och harmonisk. Jag tror att det här blir en perfekt form för mig att börja med. Känner mig så förväntansfull över all yoga jag har kvar att utforska, jag har kommit långt redan nu sen jag började i våras, men det finns så mycket mer att upptäcka hos mig själv och inom yogan. Jag älskar den här resan, ja faktiskt! Bara att få vara tillbaka i en träningssal gjorde mig alldeles överlycklig, galet vad jag saknat det. Jag känner mig hemma där.

Jag har tagit stora steg den här veckan, det är alldeles underbart! Nu ska jag ta mig tid att fira mina framsteg, och inte skynda framåt alltför fort. Bara njuta ett tag nu...

Namaste! /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback