Yogafokus

Jag hade inte tänkt yoga idag, eftersom jag ville känna mig riktigt sugen då jag förhoppningsvis ska gå på mitt första gruppass. Men ibland känner jag mig lite vilsen innan yogan, kan inte riktigt hitta fokus, så jag ställde mig på mattan i alla fall. Jag börjar känna mig väldigt lätt, på insidan. Det finns inte lika mycket knutar och blockeringar längre, jag kan känna det. Ibland känns det som att jag svävar fram, även fast tröttheten har mig i sin linda. Jag tror jag börja bemästra mig själv, mitt liv, min själ och groparna på vägen. Tar ingenting så allvarligt längre, livet är ju spännande, och knappast på blodigt allvar. Jag lär mig det jag behöver lära mig och jag hittar dit jag behöver hitta, och det är alldeles fullkomligt i sig självt.

Namaste. /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback