Duracellsmurf

Idag har jag en hel massa överskottsenergi, vet inte alls vart den kommer ifrån, för när jag vaknade imorse var jag inte alls utvilad. Men efter frukost, kaffe, en dusch, lite plugg och tillfixning var jag på topp. Iväg till frisören för lite ompyssling och resultatet blev över förväntan. Jag blev så nöjd (fick ju kaffe och årets förste pepparkaka) så jag bokade en ny tid i januari för att hålla håret i trim. Jag har gett upp drömmen om långt, friskt, naturligt hår och insett att det är lika bra att hålla det välskött i en frisyr. Jag gick hem och vände och tillbaks till Guldkringlan där halva klassen hade samlats för gemensamt plugg inför morgondagens tenta. Tillsammans med en tomat och mozzarella baguette (nu blev du avis va mamma) gick vi igenom lite grejer och så var vi fullärda (eller inte). För att bli av med den sista överskottsenergin gick jag på smurfgympan (man hoppar omkring till smurfhits), och nu sitter jag här och ska lägga in sista växeln inför morgondagen. Men sen får det för fan vara nog. Jag drömmer mardrömmar om slagvolym, minutventilation och Vo2max. Ja, ni hör ju själva.

Helgen är fullspäckad med tripp till Filipstad, pulstest inför PM- skrivning och klassfest. Skönt att slippa sega sig igenom ytterligare en helg. Men visst börjar jag längta hem lite...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh va gott med baguette på Guldkringlan!
Puss mamsen

2007-11-16 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback