Min idol

Jag har en idol. Hon är den klokaste, sötaste, smartaste, bästa och vackraste tjej man kan hitta. Och hon är släkt med mig (det är inte jag, tihi). Hon heter Maya och är min storasyster. Jag har väl alltid sett upp till henne, men ofta med en viss irritation. Jobbiga, jobbiga tonårssyster. Nu är hon inte tonåring längre och vi bor inte längre i samma hus (inte ens samma stad, knappt samma land) och snor inte längre varandras kläder (bara ibland). Nu är irritationen borta. Nu ser jag bara upp till henne med beundran och kärlek.

image5

Så. Det var min kärleksförklaring till min syster. Nu ska jag återgå till forskningsmetodiken minsann.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vackra, goa, härliga tjejer som är mina döttrar! Finare och mysigare finns inte! En stolt mamma som alltid vill skriva i Era bloggar! (tjatigt kanske många tycker men det skiter jag i!!!)

2007-10-27 @ 19:34:43
Postat av: Mayá

Nämen!! nu blir jag tårögd! Så jävla bra är jag väl inte?? hehe, jo det är jag fan! tack Maria det värmde. Älskar dig och är så stolt över dig PUSS

2007-10-27 @ 22:58:50
Postat av: Maria

Mamma, du är förresten också min idol!
Maya, klart att du är så jävla bra!

2007-10-28 @ 04:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback