Mysig måndagskväll efter stressig dag

Jag orkar egentligen inte skriva om skolan idag, den tänker jag alldeles för mycket på i alla fall. Kan bara nämna att vi haft statistik- föreläsning med en söt gubbe och att Adlibris skickade mina böcker idag, enligt ett mail, så jag hoppas på att få dem imorgon. Jag har försökt börja med mitt PM, men känner mig mest förvirrad. Gick till Therés för lite peptalk, och sen kändes det bättre. Vi klarar ju så mycket mer än vi tror.

Just nu myser jag med tända ljus och filtar i mitt rum. Vi har tittat på Nyberg & Törnblom, och precis när det börjar kännas som måndagsrutin säger de att det är sista programmet! Nu ska jag försöka slita mig från datorn och plugga lite till innan jag kryper ner under täcket. Nya tag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maya

hej kolla www.ayam.blogg.se

2007-10-16 @ 14:39:33
Postat av: Skånepåg

Hallå Maria!

I texten om dig på saker du gillar står det bara Te, du menar väl Ted???

Eller???

2007-10-16 @ 18:31:36
Postat av: Maria

Haha... självklart, vilken miss.

2007-10-16 @ 20:14:46
Postat av: Skånepåg

Jag tänkte det också!!!

2007-10-17 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback